Pages

Tuesday, June 18, 2013

Den aften jeg lavede kødsovs og omeletsmulder.

Et eller andet sted havde jeg set mig selv servere madpandekager med lækker kødsovs spækket med grøntsager til aftensmad. Jeg havde bare glemt at jeg er utrolig dårlig til at bage pandekager. Amerikanske pandekager jo! Men ikke crepes. Og slet ikke den der omelet-agtige opskrift, jeg nu stod overfor.

Det er også utroligt hvordan jeg lige pludselig kan tro at jeg kan ændre madlavningsvaner og være vidunderkvinde med det samme. Jeg er bedst til thai og indisk. Jeg har lavet thai og indisk i mange år.

Så jeg blev meget frustreret, da jeg ikke kunne lave madpandekager. For nu havde jeg set mig selv servere lækre rullede pandekager med kødsovs og lækre curnchy grøntsager for Theis, med et overskudsagtig: Værsgo!

Men de pandekager ville ikke som jeg ville. Så serveringen blev i stedet: "Værsgo. Kødsovs og omeletsmulder. Nammenam."

1 comment: